Develogic w firmie budowlanej
 

Sprzedaż i finanseSprzedaż i finanse

Develogic Sprzedaż i Finanse to moduł przeznaczony do kompleksowej obsługi procesu sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej lokali mieszkalnych, zarówno dla deweloperów, jak i firm budowlanych.

Moduł wspiera dewelopera już od momentu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, przez negocjacje, przygotowanie oferty, prospektu informacyjnego i umowy deweloperskiej. Monitorowanie i kontrola procesu sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, zarządzanie rezerwacjami czy umowami – to kolejne etapy, które mogą ulec usprawnieniu dzięki Develogic Sprzedaż i Finanse.

Moduł pomaga zająć się także rozliczaniem płatności, obsługą współpracy z bankami, wystawianiem faktur (w tym także masowe fakturowanie i rozliczanie umów), a także obsługą posprzedażową, serwisową, raportowaniem czy prognozowaniem.

Zarządzanie sprzedażą mieszkań
 
Laptop - Microsoft Excel
 

Proces realizacji inwestycji

Sprzedaż nieruchomości

Funkcjonalności modułu Develogic Sprzedaż i Finanse

Baza Klientów

Pozwala na prowadzenie bazy klientów potencjalnych oraz takich, którzy już dokonali rezerwacji lub zakupili lokal. Każdy klient może zostać opisany szeregiem danych podstawowych i dodatkowych, które umożliwiają pełną jego charakterystykę. Informacje te mogą zostać wykorzystane choćby w późniejszych akcjach promocyjnych.

Możliwe jest także śledzenie takiej charakterystyki, historii rezerwacji dokonywanych przez danego klienta i lokali, którymi był on zainteresowany. Jednocześnie w oparciu o zapisane w systemie preferencje dotyczące mieszkań danego klienta możliwe jest przygotowanie dla niego spersonalizowanej oferty. Develogic zapewnia także śledzenie źródeł pozyskania klienta oraz całą korespondencję, rozliczenia, umowy aktualne i historyczne. Wszystkie informacje związane z określonym nabywcą dostępne są przekrojowo z jednego miejsca, co znacznie ułatwia poszukiwania. Dział sprzedaży może więc wykorzystać je w celu automatycznego przygotowania spersonalizowanej oferty także dla całej grupy wyselekcjonowanej z listy klientów.

Podstawowe funkcjonalności:
  • rozbudowana wyszukiwarka klientów,
  • możliwość rejestracji wszystkich kontaktów z klientem,
  • dokonywanie rezerwacji lokalu bezpośrednio z karty klienta,
  • śledzenie źródła pozyskania klienta oraz jego oczekiwań (preferencje mieszkaniowe, możliwości finansowe, sposób finansowania zakupu),
  • przydzielanie zadań związanych z obsługą klienta (umówienie z notariuszem, akceptacja rabatu, spotkanie w biurze) innym użytkownikom systemu,
  • pełna historia zainteresowania klienta ofertą wraz z historią rezerwacji lokali,
  • jeden pulpit dla handlowca z informacją o wszystkich powiązanych zdarzeniach – historia rezerwacji, aktualne i przyszłe płatności, podgląd faktur czy też informacja o aktualnych zgłoszeniach serwisowych klienta,
  • generowanie ofert dla klienta bezpośrednio z systemu wg dowolnego szablonu wraz z załącznikami,
  • automatyczne generowanie prospektów informacyjnych i zapisywanie ich w dokumentach klienta,
  • zaawansowany mechanizm pozwalający na przeglądanie z jednego miejsca wszystkich elementów powiązanych z klientem (aktualne i historyczne rezerwacje, aktualne i historyczne umowy, szczegóły harmonogramu płatności, korekty, historia rabatów i rezygnacji, faktury itp.),
  • zarządzanie dostępem do internetowego biura obsługi klienta – Panelu Klienta,
  • automatyczne generowanie i zapisywanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej w powiązaniu z modułem Develogic Workflow i Zarządzanie Dokumentacją.