Oprogramowanie do zarządzania klientami

Oprogramowanie Develogic to kompleksowy system informatyczny wspierający deweloperów w całym procesie deweloperskim.

Develogic na bieżąco kontroluje marżę metra kwadratowego mieszkania oraz cashflow projektu inwestycyjnego. Dzięki temu, jako system wczesnego ostrzegania, umożliwia szybkie podejmowanie decyzji i wprowadzanie zmian, tak, aby zadbać o wymagany poziom stanu gotówki (cashflow) oraz marżę.

System wspiera dewelopera obsługę sprzedaży już od momentu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, przez przygotowanie prospektu informacyjnego i umowy deweloperskiej. Ponadto umożliwia rozliczanie płatności, obsługę wpłat, a także wystawianie faktur. Ponadto, Develogic wspiera także stronę kosztową. Pozwala na zarządzanie umową z generalnym wykonawcą, prowadzenie i rozliczanie budżetu inwestycji oraz zarządzanie obiegami dokumentów (workflow) np. obiegiem faktur zakupowych w całej firmie.

 

Wsparcie firmy w zakresie obsługi całego procesu deweloperskiego

Kontrola wielu spółek celowych i całego procesu budowy, od jego planowania, poprzez realizację i rozliczenie aż po serwis gwarancyjny.

ONLINE’OWY DOSTĘP DO RAPORTÓW NA TEMAT AKTUALNEJ MARŻY I CASHFLOW

Wczesne ostrzeganie o stanie projektu i szybsza reakcja na zmiany to brak zaskoczenia niską marżą na koniec projektu.

PEŁNA KONTROLA BUDŻETU PROJEKTU

Automatyczna weryfikacja zapisów umowy z podwykonawcami z wystawionymi przez nich protokołami odbioru, fakturami oraz z budżetem.

POŁĄCZENIE PLACU BUDOWY Z SIEDZIBĄ

Wspólna praca nad projektem i szybsza wymiana informacji pomiędzy pracownikami. Łatwy dostęp do dokumenatcji projketu, umów, faktur podwykonawców oraz budżetów.
 

Obsługa sprzedaży inwestycjiObsługa Sprzedaży Inwestycji

Zwiększenie szansy sprzedaży, zarządzanie kontaktami i relacjami z prospectami oraz klientami

System pozwala na prowadzenie bazy klientów potencjalnych oraz takich, którzy już dokonali rezerwacji lub zakupili lokal. Każdy klient jest opisany szeregiem danych podstawowych i dodatkowych, które umożliwiają pełną jego charakterystykę. Informacje te mogą zostać wykorzystane choćby w późniejszych akcjach promocyjnych.

Develogic umożliwia także śledzenie charakterystyki i historii rezerwacji dokonywanych przez danego klienta i lokali, którymi był on zainteresowany. Jednocześnie w oparciu o zapisane w systemie preferencje dotyczące mieszkań danego klienta możliwe jest przygotowanie dla niego spersonalizowanej oferty. Develogic zapewnia także śledzenie źródeł pozyskania klienta oraz całą korespondencję, rozliczenia, umowy aktualne i historyczne. Wszystkie informacje związane z określonym nabywcą dostępne są przekrojowo z jednego miejsca, co znacznie ułatwia poszukiwania. Dział sprzedaży może, więc wykorzystać je w celu automatycznego przygotowania spersonalizowanej oferty także dla całej grupy wyselekcjonowanej z listy klientów.

Podstawowe funkcjonalności:
  • rozbudowana wyszukiwarka klientów,
  • możliwość rejestracji wszystkich kontaktów z klientem,dokonywanie rezerwacji lokalu bezpośrednio z karty klienta,śledzenie źródła pozyskania klienta oraz jego oczekiwań (preferencje mieszkaniowe, możliwości finansowe, sposób finansowania zakupu),
  • przydzielanie zadań związanych z obsługą klienta (umówienie z notariuszem, akceptacja rabatu, spotkanie w biurze) innym użytkownikom systemu,
  • pełna historia zainteresowania klienta ofertą wraz z historią rezerwacji lokali,
  • jeden pulpit dla handlowca z informacją o wszystkich powiązanych zdarzeniach – historia rezerwacji, aktualne i przyszłe płatności, podgląd faktur czy też informacja o aktualnych zgłoszeniach serwisowych klienta,
  • generowanie ofert dla klienta bezpośrednio z systemu wg dowolnego szablonu wraz z załącznikami,
  • automatyczne generowanie prospektów informacyjnych i zapisywanie ich w dokumentach klienta,
  • zaawansowany mechanizm pozwalający na przeglądanie z jednego miejsca wszystkich elementów powiązanych z klientem (aktualne i historyczne rezerwacje, aktualne i historyczne umowy, szczegóły harmonogramu płatności, korekty, historia rabatów i rezygnacji, faktury itp.),
  • zarządzanie dostępem do internetowego biura obsługi klienta – Panelu Klienta,
  • automatyczne generowanie i zapisywanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz emailowej, w połączeniu z modułem obsługi kancelarii.
 

Zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza kontaktowego. Na zapytania z formularza odpowiadamy najpóźniej następnego dnia roboczego.


  • • Informujemy, że Administratorem danych jest DEVELOGIC S.A. Z SIEDZIBĄ W POZNANIU PRZY ULICY BASTIONOWEJ 19.
  • • Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • • Informujemy, że mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz zgłosić sprzeciw. W tym celu prosimy o kontakt.